foto: Pixabay
foto: Pixabay

Zdrowolandia

foto: archiwum własne

foto: archiwum własne

Katarzyna Stankow jest doradcą żywieniowym. Wraz z rodziną mieszka w Częstochowie. Jej młodsza córeczka chorowała na białaczkę, co zainspirowało Kasię do poszukiwania przepisów nie tylko na potrawy pyszne i zdrowe, ale także możliwe do przygotowania w warunkach szpitalnych.

Dziś swoim doświadczeniem dzieli się z innymi na blogu Zdrowolandia, na oddziałach w ramach warsztatów JedzOnko oraz w audycjach w Radiu ON. Premierowe odcinki w co drugi czwartek (wymiennie z audycją Eksperymentalnie.com).  Możecie również śledzić profil Zdrowolandii na Facebooku.

Audycje

foto: Pixabay

Chlebek dyniowy

Dziś Kasia ma dla Was przepis na pyszny i kolorowy chlebek dyniowy! Chyba nie musimy dodawać że jest również bardzo zdrowy..?

foto: Pixabay

Mleko roślinne – to proste!

Kasia podzieli się z Wami swoimi przepisami na roślinne mleka- kokosowe i migdałowe, oraz pyszny napój, jaki możecie z nich przyrządzić!

foto: Pixabay

Warzywne smakołyki

Ciastka z fasoli? A może z marchewki i dyni? To najnowsze propozycje od Kasi Stankow, która jak zwykle dba o to, żebyście jedli nie tylko pysznie, ale też i zdrowo!

foto: Pixabay

Dania z ryb

Co dziś na obiad? Jeśli wypoczywacie nad morzem lub jeziorem koniecznie sięgnijcie po świeżą rybę!

foto: Pixabay

Zdrowe przekąski na podróż

Warto odpowiednio przygotować się do długiej podroży i do podręcznej torby zapakować przekąski, które dodadzą nam energii.

foto: Pixabay

Słodki i zdrowy Dzień Dziecka

Z okazji Dnia Dziecka Kasia przygotowała propozycje 3 szybkich deserów, idealnych nie tylko na szczególne okazje. Mini-serniczki, trufle czy mus czekoladowy – co wybieracie?

foto: Pixabay

Sezon na grilla

Kasia Stankow przygotowała dla Was kilka pomysłów na zdrowe grillowanie!

foto: Pixabay

Rady na Wielkanoc

Dziś poznacie sposoby Kasi Stankow na to, żeby święta były nie tylko smaczne, ale także zdrowe!

foto: Pixabay

Smaczne i zdrowe – desery z kaszy jaglanej

Kasza jaglana powszechnie uważana jest za królową wśród kasz. Jest lekkostrawna, nie zawiera glutenu, ma za to dużo białka. Jako jedna z niewielu kasz ma właściwości zasadotwórcze.

foto: Pixabay

Słodkości na zimowe chłody

Zimą często mamy ochotę na „małe co nieco”. Zadbajmy jednak o to, żeby smakołyk był nie tylko pyszny, ale też i zdrowy!

foto: Pixabay

Zdrowe drugie śniadanie

Między śniadaniem a obiadem warto zjeść lekki posiłek, który pomoże nam zregenerować siły. Nie musi to być kanapka!

foto: Pixabay

Letnie sałatki

Sezon na wiele owoców i warzyw w pełni! To świetna okazja, żeby przygotować z nich pyszne i zdrowe sałatki.

foto: Pixabay

Budujemy zdrowe nawyki

To właśnie nawyki pomagają nam w podejmowaniu wielu codziennych decyzji. Dlatego warto od dziecka kształtować dobre przyzwyczajenia.

foto: Pixabay

Wakacyjne porady

Kilka spraw, o których warto pamiętać, kiedy żar leje się z nieba, a my jesteśmy w nastroju do odpuszczania sobie pewnych rzeczy.

foto: Pixabay

Lekkie wakacyjne obiady

Upał może powodować brak apetytu. Nie oznacza to jednak, że możemy rezygnować z posiłku!

foto: Pixabay

Mikstury na zdrowie

Specyfiki z domowej apteki świetnie poradzą sobie z wieloma przypadłościami.

foto: Pixabay

Grill smaczny i zdrowy

Polacy uwielbiają grillować. Niestety, często nie zwracają uwagi na sposób, w jaki to robią.

foto: Pixabay

Wegetariańskie burgery

Macie ochotę na zdrowego burgera? Spróbujcie zastąpić tradycyjny kotlet jego wegetariańskim odpowiednikiem.

foto: Pixabay

Piramida żywieniowa

Piramida żywienia – słyszało o niej wielu z nas, ale co się kryje za tym określeniem?

foto: Pixabay

Jajka jedź nie tylko od święta

Mają swoich zagorzałych zwolenników i przeciwników. Ci pierwsi chwalą je za bogactwo składników odżywczych w małej porcji, drudzy straszą cholesterolem. Jajka.

foto: Pixabay

Zdrowe słodkości

Starajmy się wybierać przysmaki, które oprócz przyjemności z jedzenia dostarczą do naszego organizmu cenne składniki odżywcze.

foto: Pixabay

Bajka terapeutyczna

Pobyt na oddziale jest dla dzieci bardzo stresujący. Żeby choć trochę oswoić lęk możecie sięgnąć po bajki.